ﺗﻤﺎﻣﻲ محصولات و ﺧﺪﻣﺎت اﻳﻦ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﺣﺴﺐ ﻣﻮرد داراي ﻣﺠﻮزﻫﺎي ﻻزم از ﻣﺮاﺟﻊ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻣﻲﺑﺎﺷﻨﺪ و ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎي اﻳﻦ ﺳﺎﻳﺖ ﺗﺎﺑﻊ ﻗﻮاﻧﻴﻦ و ﻣﻘﺮرات ﺟﻤﻬﻮري اﺳﻼﻣﻲ اﻳﺮان اﺳﺖ.

 استفاده شما از فروشگاه یادگار گیفت و سفارش محصولات از این سایت و مرکز به معنی توافق کامل و موافقت شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

 الف) شرایط فروشگاه:

 1 – خرید کالا و یا هر گونه محصول مجازی از فروشگاه یادگار گیفت کاملاً طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و آئین  نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و مجازی صورت می پذیرد.

 2 – محصولات و کالاهای این فروشگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است.

 3 –  مالکیت معنوی اطلاعات موجود در فروشگاه یادگار گیفت به این سایت متعلق است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت. قابل ذکر می باشد که هر گونه استفاده از محتويات فروشگاه یادگار گیفت فقط با   کسب  اجازه کتبی یا تایید با سرویس پست الکترونیکی با آدرس ایمیل فروشگاه از طرف مدیر وب سایت امکان پذیر می   باشد.

 4 – شما می توانید براى کسب اجازه کتبی از طریق فرم تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

 5 –  نقل قول از محتويات فروشگاه تابلوفرش یادگار برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.

 6 –  كاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه yadegargift مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.

 7 – كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. در صورت کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

 8 – فروشگاه یادگار گیفت هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد فروشگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، قطعی سیستم ثبت و ارسال پست، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

 9 – مرکز هدیه یادگار هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایتهایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در فروشگاه یادگار گیفت شکل می گیرد، پذیرا نیست.

 10 – تمام ابزاری که در این وب سایت و فروشگاه با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. و این فروشگاه هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.

 11 – تمام شرایط و خدمات مرکز هدیه یادگار برمبنای آخرین سیاستهای این سایت شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در سایت فروشگاه مندرج می گردد. برای اطلاع از آخرین شرایط و خدمات می توانید عضو خبرنامه سایت شوید.

 12 – ارتباط yadegargift با  مشتریان فقط از طریق تارنمای yadegargift.com بر قرار می گردد و فقط با   استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. این فروشگاه   متعهد  می شود که به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

 13 – مالکیت معنوی محتويات وب سایت yadegargift.com شامل قانون حق تکثير مي باشد.

 ب) شرائط و خدمات فروش کالا:

 1 –  از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاهای اینترنتی از جمله فروشگاه یادگار گیفت ، ما به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند، همچنین کالاهای عرضه شده از نظر حقوقی، “دعوت به ایجاب” است.

 2 – فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را دراین وب سایت درج نموده است.

 3 – فروشگاه یادگار گیفت به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.

 4 – در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده در فاکتور کالاها لحاظ شده و مشتری وجهی اضافه تر از قیمت کالا پرداخت نمی کند، بنابراین ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت وب سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود و تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا طبق پیش فاکتور صادر شده، خواهد بود.

 5 – مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد می باشد تا با رعایت سیاستهای مشخص و معین ارسال کالا، سفارش مشتری را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود و در اولین فرصت ممکن جهت تحویل سفارش اقدام خواهد شد.

 6 – در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده ی او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، این فروشگاه باکسر مبلغی از سفارش (هزینه تمام شده مواد اولیه) امکان برگشت وجه و لغو سفارش را دارد.

 8 – کالاهای سفارشی چهره و همچین مواردی که نیاز به طراحی خاصی دارند مانند طراحی فرش های خاص و… قابل استرداد و برگشت زدن نیستند.

 9 – چنانچه مشتری در هر مرحله از سفارش ثبت شده منصرف شود باید ازطریق یکی از راه های ارتباطی  تماس با ما اعلام نماید و در صورتی که سفارش (کالاهای خاص و شخصی) نباشد و سفارش بصورت نقدی ثبت شده باشد و مبلغ به   حساب فروشگاه واریز شده باشد و قبل از آماده سازی و ارسال بسته باشد تنها پس 5 ساعت از ثبت سفارش چه از طریق   سایت یا هرگونه تماس و پیامک کل مبلغ و در صورت اماده سازی کالا و بسته بندی هزینه مورد نظر کسر و بقیه به   حساب اعلامی از سوی مشتری پس از طی کردن روند حساب داری واریز می گردد.

 10 – در صورت تاخیر در روند ارسال مرسولات پستی توسط (شرکت پست) تنها قابل پیگیری از اداره پست خواهد بود   با استفاده از کد رهگیری ارسال شده برای خریدار و این پرسنل فروشگاه تمامی سعی خود را میکنن که در زمان لازم   سفارش ها را به دست خریدار برسانن و در ورت تاخیر فقط از طریق سایت مراجعه به اداره پست توسط خریدار قابل   پیگیری خواهد بود .

 11 – در مورد سفارشاتی که به هر طریقی به غیر از اداره پست ارسال میشود خریدار میتواند با رسید ارسال شده توسط   فروشگاه پیگیری کرده و هیچ گونه مسئولیتی در مورد مفقود شدن یا خرابی بر عهده این فروشگاه نمیباشد .

 12 – در بسته های پرداخت درب محل مبلغی از خریدار به عنوان بیعانه گرفته خواهد شد و سپس سفارش در سیستم ثبت میشود.

13 – کلیه سفارشات قبل از ارسال (توسط واحد بسته بندی و ارسال) کاملا چک میشود و با بسته بندی مناسب با توجه به روش ارسال انتخاب شده برای مشتری ارسال می شود در صورتی که مشتری بسته بندی خاصی بخواهد هزینه آن به عهده مشتری هست.

13 – اگر شخص سفارش دهنده کالا بخواهد جهت استفاده از خدمات و ویرایش و…. موارد بسته را به شرکت سازنده ارسال کنید کلیه هزینه های ارسال به شرکت و ارسال مجدد و خدمات مربوطه به عهده مشتری هست.

 این فروشگاه به دنبال رضايت کامل شما کاربران گرامی می باشد لذا خواهشمند است مراتب را با پر کردن و ارسال فرم تماس با ما به اطلاع ما برسانید.